fjärdeapriltvåtusentio.

hejhej

ny header, mjo. den är bara tillfällig, en tjej ska fixa en bättre header nån gång när jag bestämmer med henne. ialf, idag har jag varit ute, typ. mm fixa mig runt 12 eller nåt? javene, drog till maxi med syster, och köpte ett nytt bälte :D hihi älskar det. tänkte köpa en vanlig t-shirt men den fanns inte där. får kolla i stan nån gång i veckan. sen åkte vi runt lite med pappa och så. sen åkte vi hem. ja och min syster orkade inte sitta hemma idag så vi bestämde oss för att gå ut igen. gick till hageby, kollade lite där sen satte vi oss på donken och tog en varsin cheeseburgare, lalal sen gick vi hem. nu sitter jag här och har tråååkigt. ska kanske duscha snart eller nåt. javene. imorrn kanske jag ska träffa nån. vet inte vem men om emelie kan träffas blire nog henne ;d


bild på bältet '

puss

Kommentarer
Postat av: jea

Snyggt bälte.

2010-04-21 @ 10:10:18
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0