igår + idag. §

hej bloggen!

1APRIL
Igår hade vi jättekul, skolan va väll helt vanlig och sen blev det stan först med Adde & Agnes, dom skulle bara äta på kebabsaken, sen träffa man linn-bästavän :D <3 saknade na massa. vi hade ialf jättekul, gick runt satt på donken och aa ni vet allt det där roliga. sen gick jag hem satt lite vid datan och så.

2APRIL
Idag vaknade jag jättetidigt även om vi inte hade skola idag!? vaknade typ runt kvart i nio. sen gick jag upp och hade SUPER TRÅKIGT! asså dagen gick så jävla segt att javenne vad man ska säga. sen när klockan va typ 11 trodde jag att klockan va 3 eller nåt? ;o sen satte jag mig vid datorn tiden rusade förbi så sen ville träffa nån men klockan va typ 3 så då tänkte ja äsch ingen ide kanske? men sen skrev VÄRLDENS BÄSTAVÄN FINASTE CLARA ERIKSSON till mig på msn :D och frågade om vi kunde träffas, haha ja satt fortfarande i pyjamas (stavning?) haha men ialf ja fixade mig lite snabbt och träffa na vid busshållsplatsen kvart i 4. vi drog till hemköp och köpte piroger, hon åt hos mig sen satt vi ba här hemma och tråkade. sen gick vi ut. tog spårvagnen till rece, sen tänkte vi träffa VÅRAN ÄLSKADE ANNA EKMAN! :D mene vi skulle typ hem runt 7 och bussen gick ba varannan timme så det skulle vi aldrig hinna. så vi tog spårvagnen som gick till klocket.. trodde vi? men det va ba till ljura, så vi gick av vid stan och tog den rätta spårvagnen. sen åkte vi ba runt sen gick ja hem och hon skulle på en buss hem.

TACK FÖR DOM 2 UNDERBARASTE DAGARNA ALLA JAG TRÄFFA




jag älskar dig claraeriksson, min alldelles egna ängel. §

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

gullungar , älskar dig leyla du är finast hjärtat ! <3<3<3

2010-04-06 @ 23:01:06
URL: http://bbrawniiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0