tack för en av dom bästa dagarna.<3

hejhej

nu skriver jag här för att jag har tråkigt och ingen är social på msn :( blöö på dom.. mmh idag har jag tråkat massa. ba suttit hemma.... MEN SEN smsa bästamoalindquist till mig och jag skulle träffa henne och äääästrid på stan,sen skulle mange komma till donken. blabla vi satt där sen drog mange med typ amanda,alex och robin. sen gick vi tre lite runt egna världar med nolife lalala. mm sen träffa vi annat roligt folk på donken :D skitkul vare med er! sen drog några hem, men vi va massa kvar. vi gick typ runt i en halv timme sen stängde stan -.- sen gick moa och astrid till rece men jag och några assnälla tjejer som jag lärde känna idag gick till söder, sen gick ja hem. nu sitter jag här och något folk har skrivit till mig på msn. ska svara innan dom får damp. gud va intressant- ellerhur? ;) nae men aa imorn ska jag till pappa, städa -.- blöö, sen vill ja träffa nån rolig. ni som känner mig kan ringa elle smsa Y

pusss1

Kommentarer
Postat av: muuuua

beeeeeeeesta! :D



älskar dig bästavän <3<3<3

2010-04-09 @ 09:24:19
URL: http://moalindquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0