ändrat.

ska inte redovisa imorgon med agnes, hon var inte heller helt klar så vi redovisar nån annan dag i veckan. nu ska jag träna på engelska ord som jag måste kunna imorgon, det blir nog att redovisa engelska istället ifall det finns nån tid.

det är helt okej för mig att ni slänger in några kommentarer om vad ni vill att jag ska skriva om i min blogg, för jag har typ ingen fantasi så jag kan tyvärr inte hitta på något ''speciellt'' men ni kan ju tipsa om lite olika grejer.

www.failadbild.nu


Kommentarer
Postat av: adde ♥

du kan skriva typ hm..

javenne, men typ tipsa om typ smink

eller filmer osv. typ? :D



eller ha frågestund elle a javenne :D

haha men a tipsa om olika grejer och typ

hiss&diss tycker jag (Y)<33

2010-03-22 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0