bästa dagen på länge!

hejhej, dagen har vart b-ä-s-t-! träffade emma på stan kvart i 11, sen satt vi lite på donken och sen träffa vi sara halv 12. stog uppe i Linden och vänta tills Eric Saade skulle komma. Han kom typ runt halv två eftersom han va försenad xd Men vi ville också vara tidiga för att få stå längst fram. Det blev packat med folk och Adde kunde ialf tränga sig förbi vissa personer :) Sen sjöng han och så. Han börja med Sleepless och sen Manboy (a) Sjukt snyggg är han. Ialf, jag tog lite bilder och min kompis filmade så det kommer i något annat inlägg, jag lovar! när han sjöng manboy kom han fram till oss och alla typ slänga sig på han för att nudda hans arm och det sen tog han fram mikrofonen till mig så fick ja sjunga x'D ialf sen var det skivsignering och sånt och ja köpte hans singel, så nu har ja hans autograf också Y efteråt typ satt jag med sara på donken igen och sen träffa vi typ emma t, johanna, jessica och sofia så då snacka vi lite med dom också. tack för en toppen dag alla <3

pusss1


Kommentarer
Postat av: Nadine

Hejhej!:)

Jätte fin blogg hörru! :)

2010-03-27 @ 18:41:10
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0