blir bättre i skolan..

heje, skolan var bra, hade först bild blablabla. sen stan och gick runt typ oh så. sen hem med syskonen och sen satt jag lite vid datorn, sen började jag plugga matte, är klar med den nu så det blir troligtsvis att redovisa det imorgon om jag hinner. :D känner att det börjar bli bra för mig i skolan igen och att jag börjar hinna ikapp med allt. ligger bara efter i spanska nog men jaja. ska redovisa engelska på måndag tror ja :) superbra Y. typ för nån halvtimme sen var det vampire diaries, bästa programet- jaow. nu sitter jag här, och skriver nåt inlägg i bloggen? låter superkul, eller nae men nu ska jag typ göra nånting. jaja hejdå :D

imorn är det fredag för er som inte visste, btw! (a)
och sen kan jag ju också säga att jag blev godkänd idag på svenska saken! :D great ellerhur? ;'))



fuckbilden ~ men det kändes så tomt i inlägget ;oo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

du är jättesöt

hejdå

<3

(:



vart är din tröja ifrån? (: §§

2010-03-26 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0