dagen plus lite annat ;)

hej

skolan idag var väll ok. ingen clara :( hon stannade hemma för att en grej hade hänt. och hon ska veta att jag alltid finns för henne och att jag älskar henne.<3 ialf, provet gick väll ändå ganska bra som vi hade idag? efter hände det lalala orkar inte berätta. sen sluta jag runt 3? och drog till donken med emma. sen träffa jag mamma på stan och vi köpte nya skor till mig. använder ju annars mina svarta converse, men de har gått sönder plus att det är storlek 37 och jag har typ 38/39 så de va lite försmå för mig (a) men aa. sen kom jag hem, satt lite vid datorn och sen började plugga med idrottsuppgiften och nu är jag klar med den saken. ska lämna in imorgon. måste också lämna in bildanalysen men den är ja ju redan klar med. mm nu ska jag se på tv tror jag och sen blir det att lägga sig nån gång :)

imorgon slutar vi ju och sen är det påskloov, så himla najjs Y ialf, ska kanske på stan men MIN ÄLSKADE LINN! aa ska bli superkul, har inte träffat sötungen på typ 3 veckor!? eller nåt :o .. hoppas att vi kommer kunna träffas (a) annars fåre bli nån gång under påsklovet, ska ändå inte göra något speciellt, ---> så ni som känner mig kan höra av sig så kan vi hitta på nåt kuuul :D

haha, det stog på facebook att coolingen emelie fyller år på fredag? om det stämmer så kan jag ju alltid träffa henne och ha lite kul på hennes födelsedag och sånt, har aldrig träffat henne men när vi snackar på msn och bdb är hon bara för klockren! aah ialf det var allt jag orkade skriva för den här gången, men jag skriver väll mera imorgon när jag kommer hem :P

pusssen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0