dagen typ-

hejhej!

dagen började med en seg måndag, idrott och allt det där tråkiga. sen stannade jag kvar i skolan till tre sen kom kelly och sa typ ba hej och krama henne, sen drog hon till tandläkaren med amanda och evelina tror ja? ialf sen stannade jag kvar lite i skolan men julia och clara och vi fick se claras fina ''jagvetintevadviskakalladet?'' utbrott. ialf det hon gjorde va riktigt kul, men vet inte vad som hände? hon tyckte hon såg jätte ful ut och att hennes hår va helt cepe, men det va jättefint och hon är supersöt <3

ialf sen drog julia hem tror ja och jag och clara gick till donken för att äta. hon bjöd mig på en glass :D supergulligt av henne haha, aah ialf vi satt där och snackade massa och sånt, trevligt mm. måste göras om tycker jag. sen så gick vi till h&m för hon skulle köpa foundation, sen hem.

när jag kom hem satt jag lite vid datorn, sen pluggade jag lite med bildanalysen som ska lämnas in på torsdag men jag är klar, proffs1 härborta. naerå men har också prov på onsdag, måste läsa på. för er som undrar är det sex&samlevnad vi håller på med i skolan Y - trevligt hellerhur? ;) ialf sen drog jag och tog en lång och varm dusch, blabla nu sitter jag här har jättetråkigt det är faktiskt därför jag skriver det här långa och supertråkiga inlägg menaah, jag vet att ni ändå fortsätter att läsa det annars skulle ni ju inte kommit ända hit ner. haha lite ägda ni blev där mina älskade läsare. haha skoja men aah som sagt jag har ultra super duper huper tråkigt och bara skriver nåt.. ne nu ska jag läsa på inför provet men man kan ju redan allt (H) haha driver men guuud va tråkigt jag har,

(lägger in en bild på min älskade clara i nästa inlägg.)

pussssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0