tjenahallåhej

klar med svenska saken nu :DD ska redovisa imorrn med agnes, de va inte så jättesvårt att görat. under dagen funkade inte vårat bredband, men nu funkar det. så det får bli nåt kort inlägg. meheh. slutade runt 3 idag?
SEN KOM BÄSTA KELLY TILL SKOLAN OCH JAG TRÄFFADE HENNE!! :D:D:D hihih jättekul faktiskt. sen drog hon till stan med några från skolan och jag gick hem. när jag kom hem åt jag sen kolla ja på teve och sen somna jag (a) hehe. nu ska jag typ va social på msn eller nåt? oj ja fick ett meddelande för några år sen som ja kanske borde svara på nu, haha (Y) aja, pussen<3

Kommentarer
Postat av: kolla bloggen, så vet du ? (H)

tjena-hallå-hej, ja tänkte just på dig' ! :D

2010-03-27 @ 22:50:19
URL: http://amandastjrnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0